آموزش بلاک چین و ارزهای دیجیتال

آموزش بلاک چین و ارزهای دیجیتال

آموزش بلاک چین و ارزهای دیجیتال

آموزش بلاک چین و ارزهای دیجیتال

آموزش بلاک چین و ارزهای دیجیتال

برای مشاهده مطالب و آموزش های بیشتر و مشاوره سرمایه گذاری در حوزه ارزهای دیجیتال به وبسایت www.blockchainirc.com مراجعه فرمایید.

طبقه بندی موضوعی

بیت کوین و دلار در رکود بازارهای مالی جهان بهترین عملکرد را داشتند!


در ریزش اخیر بازارهای جهانی، بیت کوین و دلار آمریکا بهترین عملکرد را داشتند و به گزینه‌های مناسبی برای ترید‌رها و سرمایه گذاران تبدیل شدند. با شیوع گسترده ویروس کرونا و افزایش بحران‌های اقتصادی، سرمایه گذاران تصمیم می‌گیرند که دارایی‌های پرخطرتر را کنار بگذارند و به سمت دارایی‌های کم نوسان‌تر که از سرمایه آن‌ها بیشتر محافظت می‌کند، رجوع کنند.

چنین شرایطی در بحران‌های اقتصادی سال‌ ۲۰۰۸ نیز اتفاق افتاد و باعث شد که اوراق قرضه دولتی آمریکا با تقاضای جهانی همراه گردد و نرخ بهره منفی شود. حال این شرایط در سال ۲۰۲۰ ممکن است که برای بیت کوین نیز رخ دهد. اگرچه بیت کوین در تاریخ ۱۲ مارس با ریزش سنگینی مواجه شد و به قیمت ۴۹۷۰ دلار رسید، اما توانست در طی پنج روز خود را بازیابی کند و به کانال قیمتی ۶۰۰۰ دلار وارد شود. در این میان، دلار آمریکا نیز جایگاه برتر خود در بین رقبایی نظیر یورو، پوند، دلار استرالیا و دلار کانادا را بدست آورد.

با بررسی‌های انجام شده در گوگل ترندز (Google Ttends)، مشخص شد که ویروس کرونا باعث افزایش همزمان تعداد جستجوهای بیت کوین و دلار آمریکا شده است. در واقع همبستگی معناداری میان تعداد جستجوهای ویروس کرونا، بیت کوین و دلار آمریکا وجود دارد.

ا شروع کنترل شیوع ویروس کرونا در آمریکا (در اوایل ماه مارس)، علاقه به این دو ارز افزایش یافته است. از سوی دیگر، روند حرکتی و رشد ویروس کرونا، یورو و شاخص های FX رابطه معکوسی با یکدیگر دارند. این موضوع را می‌تواند اینگونه تفسیر کرد که عموم مردم تصور می‌کنند که دلار آمریکا و بیت کوین که تفاوت بسیار زیادی هم با یکدیگر دارند، بهترین و امن ترین دارایی‌ها در برابر فروپاشی اقتصادی هستند.

 

مشاهده متن کامل این مقاله>

در رکود بازارهای مالی جهان، بیت کوین و دلار بهترین عملکرد را داشتند!

 

بیشتر بخوانید:

دلار یا بیت کوین؟ در کدام سرمایه گذاری کنیم؟

بیت کوین چگونه کار می کند؟ + ویدیو

استخراج بیت کوین چگونه انجام می شود؟

حرکت به سوی اقتصاد دیجیتال

طلا یا بیت کوین؟ سرمایه گذاری بر روی کدام یک سودآورتر است؟

چرا در ارزهای دیجیتال سرمایه‌گذاری کنیم؟

تفاوت سرمایه گذاری در بورس ایران با بازار ارزهای دیجیتال

سرمایه گذاری بلند مدت در ارزهای دیجیتال

 


منبع: مرکز تحقیقات بلاکچین


آموزش صفر تا صد ترید و تحلیل تکنیکال ارزهای دیجیتال، بورس و فارکس

نظرات  (۰)

هیچ نظری هنوز ثبت نشده است

ارسال نظر

ارسال نظر آزاد است، اما اگر قبلا در بیان ثبت نام کرده اید می توانید ابتدا وارد شوید.
شما میتوانید از این تگهای html استفاده کنید:
<b> یا <strong>، <em> یا <i>، <u>، <strike> یا <s>، <sup>، <sub>، <blockquote>، <code>، <pre>، <hr>، <br>، <p>، <a href="" title="">، <span style="">، <div align="">
تجدید کد امنیتی