آموزش بلاک چین و ارزهای دیجیتال

آموزش بلاک چین و ارزهای دیجیتال

آموزش بلاک چین و ارزهای دیجیتال

آموزش بلاک چین و ارزهای دیجیتال

آموزش بلاک چین و ارزهای دیجیتال

برای مشاهده مطالب و آموزش های بیشتر و مشاوره سرمایه گذاری در حوزه ارزهای دیجیتال به وبسایت www.blockchainirc.com مراجعه فرمایید.

طبقه بندی موضوعی

"مرکز تحقیقات بین المللی بلاک چین" به‌عنوان بزرگترین وب سایت تخصصی، پژوهشی و آموزشی بلاک چین در جهان توسط مجموعه ای از متخصصان حوزه بلاک چین و ارزهای رمزنگاری شده از سال 1396 به ‌صورت رسمی فعالیت خود را آغاز نمود.

این مرکزبه عنوان یک نهاد سیاست گذار، با تبیین قوانین اساسی بازار ارزهای دیجیتال (کریپتوکارنسی) و هماهنگ سازی طرح های قانونی در حوزه تکنولوژی بلاکچین وهمچنین ارزهای رمزنگاری شده، نقش مهمی در جهت سازماندهی جامعه کارشناسان و پژوهشگران فعال در سطح جامعه جهانی ایفا می کند. از سوی دیگر با ارائه راهکار ها و آموزش های اصولی و همکاری با طرح های نوآورانه از تقلب، کلاهبرداری و اقدامات ناعادلانه در زمینه ارزهای دیجیتال و بازارها سرمایه گذاری جلوگیری کرده و سبب شفاف سازی هر چه بیشتر و افزایش اقبال عمومی در این حوزه خواهد شد.

این مرکز تحقیقاتی، بر اساس استانداردها و مقررات تبیین شده به بررسی مقالات و پژوهش های ارسال شده می پردازد، بدیهی است که با توجه به محرمانه بودن اطلاعات ارسالی، مرکز بین المللی بلاک چین به‌ هیچ ‌عنوان در بررسی پژوهش ها، نهادهای علمی و پژوهشی و ... استفاده نخواهد نمود و این امر توسط متخصصانی که با مرکز قرارداد عدم افشا بسته و آموزش‌های لازم را دریافت نموده‌اند؛ انجام می‌شود.

BIRC و اعضای آن، از طریق انتشار مقالات، برگزاری کنفرانس ها، استانداردهای تکنولوژی و فعالیت های حرفه ای و آموزشی، به یک جامعه جهانی تبدیل خواهند شد، در همین راستا، ما از تمامی کارشناسان، پژوهشگران و سازمان های مرتبط با  تکنولوژی بلاک چین و رمز ارزها دعوت می کنیم که با ارسال تحقیقات و مقالات خود، با ما در پیاده سازی مطلوب فناوری بلاکچین در صنایع مختلف و ارائه قوانین لازم در این حوزه همکاری کنند.

با توجه به قابلیت ها و همکاری های گسترده بین المللی با سایر مراکز تحقیقاتی، دانشگاه ها و شرکت های فعال در این حوزه، مرکز تحقیقات بین المللی بلاک چین توانایی اجرای دامنه وسیعی از پروژه ها، فعالیت های آموزشی و راه کارهای مشاوره ای، برای همکاری با سازمان های پیشرو و شرکت های نوآور را دارا می باشد.

 

وبسایت: www.blockchainirc.com