آموزش بلاک چین و ارزهای دیجیتال

آموزش بلاک چین و ارزهای دیجیتال

آموزش بلاک چین و ارزهای دیجیتال

آموزش بلاک چین و ارزهای دیجیتال

آموزش بلاک چین و ارزهای دیجیتال

برای مشاهده مطالب و آموزش های بیشتر و مشاوره سرمایه گذاری در حوزه ارزهای دیجیتال به وبسایت www.blockchainirc.com مراجعه فرمایید.

طبقه بندی موضوعی

خروج انگلیس از اتحادیه اروپا به نفع بیت کوین است!

چهارشنبه, ۱۶ بهمن ۱۳۹۸، ۱۰:۰۰ ق.ظ

خروج انگلیس از اتحادیه اروپا به نفع بیت کوین است!


محبوبیت بیت کوین در کشورهای مختلف جهان رو به افزایش است و تمامی دولت‌ها از این موضوع آگاهی کامل دارند. حال شاید از خود بپرسید که چرا بیت کویت و سایر ارزهای دیجیتال در برخی از مناطق جهان بیشتر مورد پذیرش و استقبال قرار گرفته اند؟ برای پاسخ به این سوال در ادامه این مقاله، مطالبی ارائه خواهد شد که نشان می‌دهد چرا بیت کوین یک پناهگاه امن برای سرمایه گذاران بریتانیایی محسوب می‌شود... با مرکز تحقیقات بلاکچین همراه باشید.

همانطور که احتمالا می‌دانید، حزب محافظه‌کار انگلیس که رهبری آن را بوریس جانسون بر عهده دارد، موفق شد با قاطعیت آراء در انتخابات بریتانیا پیروز شود و بسیاری از نگرانی‌ها در مورد خروج بریتانیا از اتحادیه اروپا «برگزیت» (Brexit) را از بین برد. حالا بوریس جانسون به طور کامل بر مجلس این کشور کنترل دارد و مجلس نمی‌تواند مانع عجله‌ی او در کامل کردن پروسه برگزیت شود. با این وجود طولی نکشید که واکنش مثبت بازار به این اخبار از بین برود. چراکه نخست وزیر بریتانیا به یکباره تصمیم گرفت که تکمیل فرآیند خروج بریتانیا از اتحادیه اروپا را تا بعد از دسامبر ۲۰۲۰ (آذر ۱۳۹۹) غیرقانونی اعلام کند. بنابراین، دسامبر ۲۰۲۰ آخرین مهلتی است که انگلیس و اتحادیه اروپا باید یه یک توافق جامع برای معاملات تجاری خود برسند. با توجه به اینکه انگلیس تا پایان ماه جاری میلادی (۱۱ بهمن) از اتحادیه اروپا خارج خواهد شد، بدین ترتیب طرفین فقط ۱۱ ماه وقت دارند که به توافق تجاری مورد نظر خود دست پیدا کنند.

اتحادیه اروپا و مخالفان دولت انگلیس بر این باورند که برای رسیدن به چنین توافق پیچیده‌ای، این مهلت ۱۱ ماهه مدت زمان بسیار کمی است و توصیه می‌کنند که بعد از خروج انگلیس از اتحادیه اروپا باید حداقل ۲ سال زمان برای رسیدن به توافق تجاری در نظر گرفته شود. این امر بازارهای مالی بریتانیا و اروپا را تحت تاثیر قرار خواهد داد. فعالین بازارهای مالی از این می‌ترسند که تصمیم بوریس جانسون مبنی بر عدم تمدید زمان مذاکرات، باعث خروج بدون توافقِ انگلیس از اتحادیه اروپا شود که این بدترین اتفاق ممکن برای اقتصاد انگلیس خواهد بود. بر همین اساس کارشناسان و تحلیل‌گران اقتصادی معتقدند که بریتانیایی‌ها یازده ماه طولانی را در سردرگمی خواهند بود و در چنین شرایطی، بیت کوین می‌تواند امن‌ترین پناهگاه برای حفظ سرمایه آن‌ها باشد.

بر اساس آماری که مرکز ملی آمار انگلیس در ۱۳ ژانویه (۲۳ دی) منتشر کرده‌ است، می‌توان گفت که تولید ناخالص داخلی انگلیس در ماه نوامبر (آبان)، به میزان ۰.۳ درصد کاهش داشته است و تحلیل‌گران معتقدند که این وضعیت ادامه‌دار خواهد بود و به این زودی بهبود نخواهد یافت. بنابراین پیش‌بینی می‌شود که بانک مرکزی انگلیس زودتر از موعد سیاست‌های تسهیلی را اجرا کند. کاهش نرخ بهره بانک‌ها سبب کاهش قیمت پوند در بازارهای جهانی خواهد شد و این بهترین دلیل است که بریتانیایی‌ها به خرید بیت کوین روی بیاورند و این ارز دیجیتال را به عنوان پناهگاهی برای حفظ سرمایه خود در نظر بگیرند.

 

مشاهده متن کامل این مقاله»

برگزیت به نفع بیتکوین!

 

بیشتر بخوانید:

ارز دیجیتال بانک مرکزی اتحادیه‌ی اروپا ارائه شد

دستورالعمل مبارزه با پولشویی (FATF) اتحادیه اروپا اجرایی شد

رئیس جمهور سوئیس به پروژه لیبرا "نه" می‌گوید!

تحولی بزرگ در قیمت بیت کوین

آمریکا لایحه جدیدی برای نظارت بر دارایی‌های دیجیتال تنظیم می‌کند

سناریوهای مختلف برای آینده ارزهای دیجیتال


منبع: مرکز تحقیقات بلاکچین


آموزش صفر تا صد ترید و تحلیل تکنیکال ارزهای دیجیتال، بورس و فارکس

نظرات  (۰)

هیچ نظری هنوز ثبت نشده است

ارسال نظر

ارسال نظر آزاد است، اما اگر قبلا در بیان ثبت نام کرده اید می توانید ابتدا وارد شوید.
شما میتوانید از این تگهای html استفاده کنید:
<b> یا <strong>، <em> یا <i>، <u>، <strike> یا <s>، <sup>، <sub>، <blockquote>، <code>، <pre>، <hr>، <br>، <p>، <a href="" title="">، <span style="">، <div align="">
تجدید کد امنیتی