آموزش بلاک چین و ارزهای دیجیتال

آموزش بلاک چین و ارزهای دیجیتال

آموزش بلاک چین و ارزهای دیجیتال

آموزش بلاک چین و ارزهای دیجیتال

آموزش بلاک چین و ارزهای دیجیتال

برای مشاهده مطالب و آموزش های بیشتر و مشاوره سرمایه گذاری در حوزه ارزهای دیجیتال به وبسایت www.blockchainirc.com مراجعه فرمایید.

طبقه بندی موضوعی

ارز دیجیتال استیم (Steem) چیست؟

سه شنبه, ۱۵ بهمن ۱۳۹۸، ۱۰:۰۰ ق.ظ

ارز دیجیتال استیم (Steem) چیست؟


استیم (Steem) یک پلتفرم مبتنی بر بلاک چین است که بر اساس محتوا و شبکه‌های اجتماعی فعالیت می‌کند و این امکان را فراهم کرده تا تمامی افراد با فعالیت در سیستم پاداش دریافت کنند. ارز دیجیتال استیم که با واحد steem شناخته می‌شود، این امکان را برای تمامی کاربران فراهم کرده است. پروژه استیمیت (Steemit)، تحولی انقلابی در شبکه‌های اجتماعی بوجود ‌آورده و با ایجاد یک بستر اقتصادی اجتماع محور، روبه رشد، فعال و پویا، کاربران را قادر می‌سازد تا با نشر عقاید، دیدگاه‌ها و استعدادهایشان با دیگر افراد، پاداش دریافت کنند.

استیمیت (Steemit) یک پلتفرم وبلاگ نویسی و شبکه اجتماعی است که در لایه بالایی بلاک چین استیم قرار گرفته است. شبکه بلاک چین استیم، ارزهای دیجیتال Steem و Steem Dollars را تولید می کند و بعنوان پاداش کاربران برای ارسال، کشف و تفسیر محتوای جالب مورد استفاده قرار می‌گیرد. شرکت خصوصی Steemit Inc  توسط ند اسکات (Ned Scott) و Dan Larimer، خالق بیتشیرز و آیاس (EOS) تاسیس شد و در ماه ژوئیه 2016 پلتفرم استیمیت رسماً راه اندازی شد. در تاریخ 1 ژوئیه 2016، استیمیت (Steemit) در وب سایت رسمی خود اعلام کرد که شبکه آنها هک شده است که در نتیجه این حمله، حداقل 85,000 دلار از ارزهای استیم و استیم دلار به سرقت رفته است. در مارس 2016 وایت پیپر استیمیت منتشر شد. در وایت پیپر اسمیت آمده است که این پلتفرم شباهت زیادی به سایر وب سایت‌های وبلاگ نویسی یا وب سایت های خبری اجتماعی مانندReddit  دارد، اما محتوای آن بر بستر Blockchain ذخیره و پیاده‌سازی می‌شود. همچنین قابلیت آپلود و میزبانی تصاویر در شبکه اجتماعی استیمیت وجود دارد.

بطور کلی به روش‌های زیر می‌توانید در پلتفرم استیمیت توکن‌های دیجیتال دریافت کنید:

  1. پست (مطلب) گذاشتن: شما با گذاشتن مطلب در شبکه اجتماعی استیمیت می‌توانید از اعضای شبکه، جایزه یا درواقع تشویقی (upvote) دریافت کنید. بسته به نوع تشویقی که دریافت می‌کنید، شما در بخشی از استخر پاداش استیم (steem reward pool)  سهیم خواهید شد.
  2. رأی دادن و نظارت بر محتوای کاربران: در شبکه اجتماعی استیمیت اگر شما پستی را قبل محبوبیت پیدا کردن مشاهده کنید، در صورت محبوب شدن آن نزد کاربران دیگر، شما پاداش نظارت دریافت خواهید کرد. مقدار این پاداش نظارت به میزان قدرت استیمی (steem power) شما بستگی دارد.
  3. خرید و فروش استیم: کاربران می‌توانند ارز دیجیتال استیم (steem) یا دلار استیم (steem dollar) را بطور مستقیم از طریق کیف پول استیمیت و توسط ارزهای دیجیتال بیت کوین، بیتشیرز و اتر خریداری کنند. همچنین امکان خرید و فروش استیم در اکسچنج‌های معتبر دنیای کریپتوکارنسی نظیر blocktrades و poloniex و bittrex و shapeshift  فراهم شده است.
  1. استیم کوین‌ها در صورتی که به استیم پاور تبدیل ‌شوند، می‌توانند مقداری اندکی سود برای کاربران به همراه داشته باشند

 

مشاهده متن کامل این مقاله»

استیم (Steem) چیست؟ هر آنچه که باید بدانید

 

 بیشتر بخوانید:

بایت کوین (Bytecoin) چیست؟ هر آنچه که باید بدانید

نم (NEM) چیست؟ هر آنچه که باید بدانید

ارز دیجیتال دش (Dash) چیست؟ هر آنچه که باید بدانید

دوج کوین (Dogecoin) چیست؟ هر آنچه که باید بدانید

ورج (Verge) چیست؟ هر آنچه که باید بدانید

نئو (NEO) چیست؟ هر آنچه که باید بدانید

تزوس (Tezos) چیست؟ هر آنچه که باید بدانید

توکن بت (BAT) چیست؟ هر آنچه که باید بدانید


منبع: مرکز تحقیقات بلاکچین


آموزش صفر تا صد ترید و تحلیل تکنیکال ارزهای دیجیتال، بورس و فارکس

نظرات  (۰)

هیچ نظری هنوز ثبت نشده است

ارسال نظر

ارسال نظر آزاد است، اما اگر قبلا در بیان ثبت نام کرده اید می توانید ابتدا وارد شوید.
شما میتوانید از این تگهای html استفاده کنید:
<b> یا <strong>، <em> یا <i>، <u>، <strike> یا <s>، <sup>، <sub>، <blockquote>، <code>، <pre>، <hr>، <br>، <p>، <a href="" title="">، <span style="">، <div align="">
تجدید کد امنیتی