آموزش بلاک چین و ارزهای دیجیتال

آموزش بلاک چین و ارزهای دیجیتال

آموزش بلاک چین و ارزهای دیجیتال

آموزش بلاک چین و ارزهای دیجیتال

آموزش بلاک چین و ارزهای دیجیتال

برای مشاهده مطالب و آموزش های بیشتر و مشاوره سرمایه گذاری در حوزه ارزهای دیجیتال به وبسایت www.blockchainirc.com مراجعه فرمایید.

طبقه بندی موضوعی

پی پال (PayPal) چیست؟

يكشنبه, ۲۹ دی ۱۳۹۸، ۱۰:۰۰ ق.ظ

پی پال (PayPal) چیست؟


پی پال یک سیستم پرداخت جهانی به شمار می‌رود که توسط آن کاربران می‌توانند پرداخت‌های اینترنتی خود را انجام دهند و به اقصی نقاط جهان پول بفرستند. علاوه بر این امکان دریافت پول در پی پال وجود دارد. این روش پرداخت یکی از سریع‌ترین و ارزان‌ترین راه‌ها برای خرید اینترنتی و نقل و انتقالات مالی است که در حال حاضر بیش از ۲۰۰ کشور دنیا از آن استفاده می‌کنند. تقریبا می‌توان گفت که تمامی سایت‌های فروشگاهی آنلاین بزرگ، قابلیت پشتیبانی از پی‌پال را فراهم کرده اند.

سرویس پرداخت پِی پَل یا پی پال برای تمامی اشخاص حقیقی و حقوقی امکان استفاده از خدمات خود را مهیا کرده است. علاوه بر این، در هنگام استفاده از این روش پرداخت، هیچ نیازی به وارد کردن اطلاعات مالی و حساب بانکی وجود ندارد. بنابراین می‌توان گفت که قابلیت هماهنگی با کسب و کارهای کوچک و بزرگ از جمله ویژگی‌هایی کلیدی پی‌پال در مقایسه با سایر سیستم‌های پرداخت مشابه به شمار می‌رود. از دیگر ویژگی‌های پی پال می‌توان به سیستم ضد کلاهبرداری بسیار پیشرفته‌ای اشاره کرد که امنیت این سیستم پرداخت را تضمین می‌کند. از سوی دیگر سرعت انجام تراکنش‌ها در این پلتفرم بسیار بالاست و رابط کاربری بسیار آسانی برای کاربران فراهم کرده است.

برای توصیف سازوکار پی پال (PayPal)، فرض کنید که شما در خارج از کشور زندگی می‌کنید. برای استفاده از خدمات پی پال، تنها کافی است که یک حساب کاربری رایگان در وب‌سایت PayPal.com ایجاد کرده و سپس حساب پی‌پل خود را به بانک یا کارت اعتباری خود متصل نمایید. با این کار اکانت شما تایید می‌شود و قادر خواهید بود که به غیر از بانک، حساب خود را از طریق وب‌سایت‌های واسطه شارژ کنید. حال اگر شما در ایران زندگی می‌کنید، امکان استفاده از سرویس‌های پی پل برای شما بسیار دشوار خواهد بود. بر اساس قوانین پی پل، کاربران ساکن ایران و چند کشور دیگر که تحت تحریم های آمریکا قرار دارند، حق  استفاده از هیچ‌گونه خدمات این شرکت را نخواهند داشت و در صورت تخطی از قوانین، حساب کاربران کشورهای مذکور مسدود می‌شود.

پی‌پال مانند یک کیف پول عمل می‌کند، با این تفاوت که امکانات بسیار بیشتری در اختیار شما قرار می‌دهد. با شارژ کردن حساب کاربری خود، قادر خواهید بود که مانند یک سیستم پرداخت تمام عیار از آن استفاده کنید و به راحتی هر چه تمام‌تر تراکنش‌ها و نقل و انتقالات مالی خود را انجام دهید. تراکنش‌های انجام شده در سیستم پی‌پال بر خلاف تراکنش‌های بین بانکی، به صورت یکپارچه و از طریق سیستم مخصوصش انجام می‌گیرد؛ به همین علت است که در کسری از ثانیه تراکنش شما انجام شده و موجودی حساب‌تان تغییر می‌کند.

 

مشاهده متن کامل این مقاله» پی پال (PayPal) چیست؟ هر آنچه که باید بدانید

 

بیشتر بخوانید:

پرفکت مانی چیست؟ همه چیز در مورد پرفکت مانی

ریپل (Ripple) چیست؟ هر آنچه که باید بدانیم

ارز دیجیتال تتر (Tether) چیست؟

پلتفرم بکت (Bakkt) چیست و چگونه در آینده ارزهای دیجیتال تاثیر می گذارد؟

فناوری بلاک چین و بانکداری


منبع: مرکز تحقیقات بلاکچین


آموزش صفر تا صد ترید و تحلیل تکنیکال ارزهای دیجیتال، بورس و فارکس

نظرات  (۰)

هیچ نظری هنوز ثبت نشده است

ارسال نظر

ارسال نظر آزاد است، اما اگر قبلا در بیان ثبت نام کرده اید می توانید ابتدا وارد شوید.
شما میتوانید از این تگهای html استفاده کنید:
<b> یا <strong>، <em> یا <i>، <u>، <strike> یا <s>، <sup>، <sub>، <blockquote>، <code>، <pre>، <hr>، <br>، <p>، <a href="" title="">، <span style="">، <div align="">
تجدید کد امنیتی