آموزش بلاک چین و ارزهای دیجیتال

آموزش بلاک چین و ارزهای دیجیتال

آموزش بلاک چین و ارزهای دیجیتال

آموزش بلاک چین و ارزهای دیجیتال

آموزش بلاک چین و ارزهای دیجیتال

برای مشاهده مطالب و آموزش های بیشتر و مشاوره سرمایه گذاری در حوزه ارزهای دیجیتال به وبسایت www.blockchainirc.com مراجعه فرمایید.

طبقه بندی موضوعی

بلاک چین تلگرام چیست؟

چهارشنبه, ۲۵ دی ۱۳۹۸، ۱۰:۰۰ ق.ظ

بلاک چین تلگرام چیست؟


پیام‌رسان تلگرام درنظر دارد تا پلتفرمی مبتنی بر بلاک چین راه اندازی کند که قابلیت پشتیبانی از پرداخت درون برنامه‌ای و مواردی فراتر از اینها را داشته باشد. «شبکه آزاد تلگرام» که به اختصار TON نامیده می‌شود، نسل سوم از شبکه‌های بلاک چین خواهد بود که نسبت به نسل‌های قبلی بلاک چین، یعنی بیت کوین و اتریوم، قابلیت‌های بیشتری ارائه می‌کند.

شبکه آزاد تلگرام از طریق عرضه‌ی اولیه کوین (ICO‌)، توانسته است تا سرمایه‌ی عظیمی را جمع‌آوری کند و به یکی از بزرگ‌ترین ICOهایی که تاکنون وجود داشته تبدیل شود. این حجم تقاضا برای خرید توکن گرام (Gram) به این دلیل است که تلگرام یک ICO معمولی نیست که کارش را تازه شروع کرده باشد، بلکه یک پلت‌فرم پیغام رسان معروف است که در سرتاسر دنیا شناخته شده است. این پیش زمینه خوب باعث شد تا در سال گذشته در جریان یک ICO، بسیاری از توکن های ارز دیجیتال تلگرام به ارزش تقریبی ۱.۷ میلیارد دلار پیش خرید شود و سرمایه هنگفتی را به تلگرام برساند.

شبکه آزاد تلگرام چیست؟

در ایران هنگامی که تلگرام بطور رسمی فیلتر و از دسترس خارج شد، موضوع بلاکچین تلگرام مورد توجه قرار گرفت و تصور عمومی بر این بود که بلاکچین تلگرام، باعث می شود تا عملا بحث فیلترینگ این شبکه اجتماعی منتفی شده و دیگر فیلترینگ بر روی آن تاثیری نداشته باشد. باید گفت که این شایعات پایه و اساس علمی نداشته و اساسا فناوری بلاکچینی که در تلگرام قرار است مورد استفاده قرار گیرد، هیچ ارتباطی با موضوع فیلترینگ یا عدم فیلترینگ آن نخواهد داشت. تلگرام به دنبال استفاده از فناوری بلاکچین در زیر ساخت های مالی و ارتباطی خود می‌باشد تا بتواند حرکتی جدید به سمت اهداف خود آغاز کند.

هدف پاول دورف از راه اندازی شبکه آزاد تلگرام این است که از ۱۸۰ میلیون کاربر تلگرام به عنوان سوخت موشک برای راه اندازی یک بلاک چین جدید استفاده کند، تا پذیرش کریپتوکارنسی‌ها از سمت عموم مردم با استقبال بیشتری همراه گردد و تلگرام به خاطر محبوبیتش باعث مورد پذیرش قرار گرفتن سایر ارزهای دیجیتال شود.

 

مشاهده متن کامل این مقاله» بلاک چین تلگرام چیست و چه ویژگی‌هایی دارد؟

 

بیشتر بخوانید:

وایت پیپر بلاک چین تلگرام (TON)

کاربرد بلاک‌چین در صنعت نفت و گاز

IBM از فناوری بلاک‌چین برای مبارزه با سارقین پهبادها استفاده می‌کند!

بلاک چین در صنعت مخابرات (بخش اول)

فرصت‌ها و چالش‌های بلاک چین در صنعت بیمه (بخش دوم)


منبع: مرکز تحقیقات بلاکچین


آموزش صفر تا صد ترید و تحلیل تکنیکال ارزهای دیجیتال، بورس و فارکس

 

نظرات  (۰)

هیچ نظری هنوز ثبت نشده است

ارسال نظر

ارسال نظر آزاد است، اما اگر قبلا در بیان ثبت نام کرده اید می توانید ابتدا وارد شوید.
شما میتوانید از این تگهای html استفاده کنید:
<b> یا <strong>، <em> یا <i>، <u>، <strike> یا <s>، <sup>، <sub>، <blockquote>، <code>، <pre>، <hr>، <br>، <p>، <a href="" title="">، <span style="">، <div align="">
تجدید کد امنیتی