آموزش بلاک چین و ارزهای دیجیتال

آموزش بلاک چین و ارزهای دیجیتال

آموزش بلاک چین و ارزهای دیجیتال

آموزش بلاک چین و ارزهای دیجیتال

آموزش بلاک چین و ارزهای دیجیتال

برای مشاهده مطالب و آموزش های بیشتر و مشاوره سرمایه گذاری در حوزه ارزهای دیجیتال به وبسایت www.blockchainirc.com مراجعه فرمایید.

طبقه بندی موضوعی

بیت کوین به کدام سو می‌رود؟

جمعه, ۲۰ دی ۱۳۹۸، ۱۰:۰۰ ق.ظ

 بیت کوین به کدام سو می‌رود؟


اخبار منتشر شده توسط تحلیلگران ارشد بلومبرگ اینتلیجنس، حاکی از این است که قیمت بیت کوین در سال ۲۰۲۰ احتمالاً به ۱۰ هزار دلار بیشتر نزدیک باشد تا ۵ هزار دلار.

 این در حالی است که رفتار بیت کوین در ماه‌های آخر ۲۰۱۹ بسیار متغیر بوده است و انتظار بی‌ثباتی بیشتری برای سال آینده از آن می رود. کارشناسان و تحلیل‌گران دنیای رمزارزها بر این باورند که کل این روند خوشبینانه هنوز هم در بلند مدت معتبر است بدین معنی که احتمالا رسیدن قیمت بیت کوین به ۱۰ هزار دلار بیشتر از سقوط آن تا ۵ هزار دلار است. پیش‌بینی می‌شود که رفتار بیت کوین در دهه دوم آن، با ثبات بیشتری همراه باشد و اتفاقات خوشایند مورد نیاز برای بالا بردن قیمت آن بیاید. قیمت ۱۰ هزار دلار برای بیت کوین چندان هم غیر معمول و دور از انتظار نیست چراکه این ارز دیجیتال بعد از گذشت ۱۱ سال، ثبات قابل توجهی را به دست آورده است.

 

محدوده قیمتی ۱۰۰۰۰ دلار برای سرمایه گذاران و تریدها، تا حدی ناامید کننده است چون بیت کوین انتظارات را برای تکرار اوج  قیمت خود بالا برده است و تحلیلگران امیدوارند که به قیمتی بیش از ۲۰۰۰۰ دلار برسد. پس از سقوط قیمت بیت کوین در سه ماهه پایانی ۲۰۱۹، پیش بینی قیمت این ارز دیجیتال محتاطانه تر صورت می گیرد. اما پادشاه ارزهای دیجیتال نشان داده است که می تواند جلوی این سقوط را بگیرد.

 

مشاهده متن کامل این مقاله»  بیت کوین به کدام سو می‌رود؟ سقوط یا صعود؟

 

بیشتر بخوانید:

نهنگ‌های بیت کوین در حال اتحاد

آیا بیت‌ کوین و ارزهای دیجیتال در ایران قانونی هستند؟

دلار یا بیت کوین؟ در کدام سرمایه گذاری کنیم؟

دریافت بیت کوین رایگان! دروغ یا واقعیت؟

طلا یا بیت کوین؟ سرمایه گذاری بر روی کدام یک سودآورتر است؟


منبع: مرکز تحقیقات بلاکچین


آموزش صفر تا صد ترید و تحلیل تکنیکال ارزهای دیجیتال، بورس و فارکس

 

نظرات  (۰)

هیچ نظری هنوز ثبت نشده است

ارسال نظر

ارسال نظر آزاد است، اما اگر قبلا در بیان ثبت نام کرده اید می توانید ابتدا وارد شوید.
شما میتوانید از این تگهای html استفاده کنید:
<b> یا <strong>، <em> یا <i>، <u>، <strike> یا <s>، <sup>، <sub>، <blockquote>، <code>، <pre>، <hr>، <br>، <p>، <a href="" title="">، <span style="">، <div align="">
تجدید کد امنیتی