آموزش بلاک چین و ارزهای دیجیتال

آموزش بلاک چین و ارزهای دیجیتال

آموزش بلاک چین و ارزهای دیجیتال

آموزش بلاک چین و ارزهای دیجیتال

آموزش بلاک چین و ارزهای دیجیتال

برای مشاهده مطالب و آموزش های بیشتر و مشاوره سرمایه گذاری در حوزه ارزهای دیجیتال به وبسایت www.blockchainirc.com مراجعه فرمایید.

طبقه بندی موضوعی

سود مرکب در سرمایه گذاری بورس و ارزهای دیجیتال


یکی از دلایلی که هر روز سرمایه ثروتمندان بیشتر می شود این است که آن ها از سرمایه خود بصورت هدفمند استفاده می کنند. برای درک بهتر باید ابتدا تعریفی از سرمایه داشته باشیم. اساسا به هر چیز ارزشمندی که قابل تبدیل و مقایسه با ارزش پولی باشد سرمایه گفته می شود مانند پول، سکه، خانه، ماشین، سهام شرکت ها، دلار، بیت کوین و سایر ارزهای دیجیتال.

ثروتمندان سعی میکنند دارایی هایی را داشته باشند که پول بیشتری برای آن ها ایجاد کند مثلا کسب و کاری را راه اندازی می کنند که سود آن بصورت ماهیانه یا سالیانه به حسابشان وارد شود. آنها برای آینده پول پس انداز نمی کنند، بلکه سعی میکنند دارایی های مختلفی را ایجاد کنند تا دارایی ها برایشان کار کنند. بازارهای سرمایه نیز همانطور که از اسمشان پیداست نقش همین سرمایه در گردش و کار کردن پول را ایفا می کنند، چرا که سرمایه اولیه ای که وارد بازار می شود، برای افراد کار می کند و دارایی بیشتری ایجاد می کند. البته همیشه هم اینگونه نیست! باید با دانش و آگاهی کامل عمل نمود تا اسیر تله های بازار نشوید و آن ها را به فرصت هایی برای افزایش سرمایه خود تبدیل کنید. بنابر این می توان گفت که مفهوم اثر مرکب در بازارهای مالی نظیر بورس، فارکس و کریپتوکارنسی اهمیت بیشتری پیدا خواهد کرد.

 

مشاهده متن کامل این مقاله» اثر مرکب در سرمایه گذاری (ارز دیجیتال، بورس، فارکس)

 

فرض کنید که شما برای بازه زمانی 5 سال آینده  قصد سرمایه گذاری در بورس اوراق و بهادار تهران را دارید. اگر با سرمایه اولیه یک میلیون تومان وارد بورس شوید و بتوانید هرماه ۱۰ درصد  به سرمایه ماه قبل خود اضافه کنید، با شرط اینکه به سرمایه و سودهای ماهیانه خود دست نزنید، در مدت ۱۰ سال یک میلیون تبدیل به ۹۲ میلیون تومان خواهد شد.

مثال بالا نمونه ای بارز از سود هنگفت حاصل از اثر مرکب است. البته به یاد داشته باشید که فرضیات ما با درنظرر گرفتن حداقل سود کسب شده از بازار می باشد و در بازارهایی نظیر فارکس و ارزهای دیجیتال، شما سود و درآمد دلاری خواهید داشت. علاوه بر این بازار ارزهای دیجیتال یک بازار بشدت پر نوسان است و تریدرهای حرفه ای که بصورت روزانه ترید می کنند قادر خواهند بود که روزانه سودهایی معادل 1 تا 12 درصد کسب کنند. با یک حساب و کتاب ساده میتوانید میزان درآمد سالانه آن ها را محاسبه کنید و به قانون اصل مرکب ایمان بیاورید.

 

مطالب مرتبط:

تحلیل تکنیکال (Technical analysis) در بازار های سرمایه

کاربرد تحلیل تکنیکال در بازار ارزهای دیجیتال

روش های ترید ارزهای دیجیتال

تفاوت سرمایه گذاری در بورس ایران با بازار ارزهای دیجیتال

ترید و معامله ارزهای دیجیتال را چگونه شروع کنیم؟

 


منبع: مرکز تحقیقات بلاک چین


 

نظرات  (۰)

هیچ نظری هنوز ثبت نشده است

ارسال نظر

ارسال نظر آزاد است، اما اگر قبلا در بیان ثبت نام کرده اید می توانید ابتدا وارد شوید.
شما میتوانید از این تگهای html استفاده کنید:
<b> یا <strong>، <em> یا <i>، <u>، <strike> یا <s>، <sup>، <sub>، <blockquote>، <code>، <pre>، <hr>، <br>، <p>، <a href="" title="">، <span style="">، <div align="">
تجدید کد امنیتی