آموزش بلاک چین و ارزهای دیجیتال

آموزش بلاک چین و ارزهای دیجیتال

آموزش بلاک چین و ارزهای دیجیتال

آموزش بلاک چین و ارزهای دیجیتال

آموزش بلاک چین و ارزهای دیجیتال

برای مشاهده مطالب و آموزش های بیشتر و مشاوره سرمایه گذاری در حوزه ارزهای دیجیتال به وبسایت www.blockchainirc.com مراجعه فرمایید.

طبقه بندی موضوعی

اندیکاتور در تحلیل تکنیکال

شنبه, ۲۵ آبان ۱۳۹۸، ۱۰:۰۰ ق.ظ

اندیکاتور در تحلیل تکنیکال


اندیکاتورها مجموعه ای از فرمول ها و ابزارهای ریاضی هستند که توسط تحلیلگران مختلف با سلایق گوناگون و با اهداف تحلیل متفاوت، ابداع شده اند تا هریک بسته به دلخواه تحلیلگران بتوانند پارامترهای خاصی را اندازه گیری نموده و معامله گر (تریدر) در تحلیل هرچه بهتر شرایط حاکم بر بازار کمک نمایند.

اندیکاتورها بر اساس معیارهایی نظیر قیمت، حجم معاملات، تعداد معاملات، سرمایه های خرید و فروش و بسیاری از موارد دیگر محاسبات خود را با استفاده از فرمول های ریاضی انجام می‌دهند. به همین علت این محاسبات را نمی توان به صورت دستی محاسبه کرد و حتما باید با استفاده از کامپیوتر این محاسبات انجام شوند.

معمولا اندیکاتورها سه وظیفه اصلی دارند:

  1. جهت روند را تشخیص می دهند. به این قبیل اندیکاتورها اصطلاحا اندیکاتورهای روند نما (Trend Indicators) می گویند.
  2. نقاط مناسب برای ورود و خروج به بازار را پیدا می کنند و این اندیکاتورها را اصطلاحا اسیلاتور یا نوسان نما (Oscillators) می نامند.
  3. میزان تزریق پول هوشمند (Smart Money) به درون بازار و یا خروج نقدینگی را تشخیص می دهند. این اندیکاتورها را تحت عنوان اندیکاتورهای حجمی (Volume Indicators) نام گذاری می کنند.

 

مشاهده متن کامل مقاله» آموزش تحلیل تکنیکال - اندیکاتور چیست؟

 

تنظیمات اندیکاتورها

اندیکاتور ها در بازه های زمانی مختلف و دلخواه شما قابیلت تنظیم شدن دارند و هرچه بازه زمانی تحلیل کوتاه تر می شود، تنظیمات اندیکاتورها تغییر می کند و نسبت به نوسان قیمت حساس تر می شوند و واکنش سریع تری به نوسانات قیمت نشان می دهند.

بهترین حالت برای تنظیمات اندیکاتورها در دوره های آموزشی ترید و تحلیل تکنیکال مرکز تحقیقات بلاک چین ارائه شده است که  با اعمال تغییرات گسترده در اندیکاتورها و اسیلاتورها، قدرت و سرعت سیگنال گیری بسیار بالایی بدست می آورید و نسبت به سایر معامله گران تریدهای پر سود تری انجام می دهید، در واقع زودتر از سایرین وارد بازار می شوید و همینطور زودتر از سایر تریدرها از بازار خارج می شوید.

 

مطالب مرتبط:

اثر مرکب در سرمایه گذاری (ارز دیجیتال، بورس، فارکس)

تحلیل تکنیکال معجزه می کند؟

آموزش تحلیل تکنیکال - انواع نمودارها

حد ضرر (Stop Loss) چیست؟

ترید و معامله ارزهای دیجیتال را چگونه شروع کنیم؟

 

 

ما را در کانال تلگرام دنبال کنید

https://t.me/blockchainirc

 

منبع: مرکز تحقیقات بلاک چین

نظرات  (۰)

هیچ نظری هنوز ثبت نشده است

ارسال نظر

ارسال نظر آزاد است، اما اگر قبلا در بیان ثبت نام کرده اید می توانید ابتدا وارد شوید.
شما میتوانید از این تگهای html استفاده کنید:
<b> یا <strong>، <em> یا <i>، <u>، <strike> یا <s>، <sup>، <sub>، <blockquote>، <code>، <pre>، <hr>، <br>، <p>، <a href="" title="">، <span style="">، <div align="">
تجدید کد امنیتی